Referent servisu a obchodu

Na pozici referent servisu a obchodu přijmeme pracovníka, který bude mít na starosti péči o stávající zákazníky a vzájemnou e-mailovou nebo telefonickou komunikaci. Pokud jste se již někdy s setkal/a se zákaznickou podporou, máte výhodu. Pokud ne, rádi Vás zaučíme, nenecháme Vás v tom. Je pro Vás důležité pracovní prostředí, férový přístup k lidem a přátelská atmosféra? Pak jste u nás správně.
Referent zákaznické podpory
- Zodpovídá za včasné a efektivní odpovědi na požadavky zákazníků prostřednictvím e-mailové nebo telefonické komunikace
- Zpracování příjemek, servisních výkazů, objednávek, nabídek, faktur a dobropisů našich dodavatelů a zákazníků
- Zadávání dat do informačních systémů HELIOS
- Zodpovídá za správný proces k jednotlivým reklamacím/opravám v HELIOS QMS
- Zajišťuje oběh informací, sdělení a všeobecných prodejních podmínek pro všechny zákazníky prostřednictvím e-mailové komunikace
- Podpora kolegům ze servisního a obchodního oddělení
- Kontrola dodržování termínů objednávek, zpětná vazba odeslaných nabídek
- Vnitropodniková spolupráce s ostatními odděleními
Místo výkonu práce:
- Hradec Králové
Požadavky:
- SOŠ – vhodné i pro absolventy
- Administrativně-obchodní zaměření
- Znalost AJ podmínkou, min. úroveň B1
- Samostatnost, pečlivost a důslednost
- Zájem vzdělávat se a rozvíjet
- Plnění stanovených cílů
- Znalost programu Helios INUVIO je výhodou
- Aktivní znalost práce na PC (MS Office)
- Zkušenost na obdobné pozici výhodou
Nabízíme:
- Zajímavou různorodou práci na HPP, která Vás bude bavit
- Příjemný kolektiv a další prostor pro profesní a osobní růst
- 25 dní dovolené + sick day
- Stravenkový paušál
- Motivační finanční ohodnocení (fix + prémie)
- 13. mzda dle dosažených výsledků a délky pracovního poměru
- Pracovní smlouva na dobu neurčitou
- Zaškolení od zkušených kolegů
- Po zaškolení možnost práce z domu a flexibilní pracovní doba
- Možnost práce na zkrácený úvazek
Benefity:
- Příspěvek na životní/penzijní pojištění – po zkušební době
- Mobilní telefon/data + NTB
- Možnost zapůjčení firemního vybavení
- Káva a čaj na pracovišti
Požadovaný den nástupu do práce:
- Ihned / dle dohody
Kontakt:
- Iva Soldátová, tel.: +420 602 470 747 nebo e-mail: soldatova@mondo.cz